შეფასება
კრიტერიუმი
|
(1)
|
დამაკმაყოფილებელი
(2)
|
კარგი
(3)
|
|
წინარე ცოდნა
|
მეტ-ნაკლებად ახსოვს ნასწავლი, უშვებს ბევრ შეცდომას.
უჭირს წინარე ცოდნის გამოყენება.
|
იცის ნასწავლი. ხანდახან უშვებს მცირე შეცდომებს და საჭიროებს მასწავლებლის, ან თანაკლასელის დახმარებას
.
|
კარგად იცის გავლილი მასალა, არ უშვებს შეცდომებს და წარმატებით ახერხებს მის გამოყენებას.
|
|
გაკვეთილზე ჩართულობა
|
იშვიათად მონაწილეობს საკლასო მუშაობაში.
უჭირს საგნის შესაბამისი ტერმინების
გამოყენება ადეკვატურად. ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
მეტ-ნაკლებად უსმენს სხვებს და აცდის
საუბრის დამთავრებას.
|
მონაწილეობს
საკლასო მსჯელობაში.
მეტ-ნაკლებად იყენებს საგნის შესაბამის
ტერმინოლოგიას.
ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის
დამთავრებას.
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად
წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას.
იყენებს ადეკვატურ ტერმინებს.
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად
წარმოადგენს თავის მოსაზრებას.
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას
გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟრავნებს სხვისი აზრის მიმართ
პატივისცემას.
|
|
საპრეზენტაციო
პროგრამა MS Power Point-ში მუშაობის უნარ-ჩვევები
|
·
უჭირს მიზნის შესაფერისი სტრუქტურის და ამ სტრუქტურის შესაფერისი ციფრული საშუალებების შერჩევა.
ტექსტის დასამუშავებლად იყენებს საპრეზენტაციო პროგრამას საპრეზენტაციო ფაილის შესაქმნელად
·
ან
·
უჭირს გააცნობიეროს გამოყენებითი პროგრამის
დანიშნულება და მისი გამოყენება.
·
მოცემული
ციფრული რესურსებიდან უჭირს მოძებნოს და დაახარისხოს ინფორმაცია.
·
·
წარმოდგენილი
ინფორმაცია გადმოცემულია ბევრი შეცდომებით და მეტ-ნაკლებად გასაგები მისი
შინაარსი.
|
·
მეტ-ნაკლებად
შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს. ტექსტის დასამუშავებლად მეტ-ნაკლებად იყენებს საპრეზენტაციო პროგრამას საპრეზენტაციო ფაილის შესაქმნელად
·
მეტ-ნაკლებად
აცნობიერებს გამოყენებითი პროგრამის დანიშნულებას და იყენებს მას.
·
ან
·
ეძებს
ინფორმაციას მოცემული ციფრული რესურსებიდან, მეტ-ნაკლებად ღებულობს და ახარისხებს
ინფორმაციას.
·
წარმოდგენილი
ინფორმაცია მეტ-ნაკლებად არის გადმოცემული ზუსტად, ზოგადად გასაგებია მისი შინაარსი.
|
·
შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს. ტექსტის დასამუშავებლად იყენებს
საპრეზენტაციო პროგრამას საპრეზენტაციო ფაილის შესაქმნელად.
·
ეძებს
ინფორმაციას სხვადასხვა ციფრული რესურსიდან, ღებულობს და ახარისხებს
ინფორმაციას.
·
წარმოდგენილი
ინფორმაცია ზუსტად არის გადმოცემული, შინაარსი გასაგებია.
|
|
სვეტოვანი დიაგრამის აგება, წარმოდგენილი მონაცემებით.
|
უჭირს მონაცემთა გამოსახვის სასურველი ფორმის შერჩევა მარტივი ამოცანის
გადასაჭრელად.
ქმნის ციფრულ ნამუშევარს
თანაკლასელებთან ერთად, ასევე მასწავლებლის დახმარებით;
·
უჭირს სვეტოვანი დიაგრამის აგება და სვეტოვანი დიაგრამის მიხედვით წარმოდგენილი
მონაცემების შედარება, მასწავლებლის მიერ მიცემულ მონაცემებთან.
|
ირჩევს მონაცემთა გამოსახვის სასურველ ფორმას მარტივი
ამოცანის გადასაჭრელად
ან
·
იყენებს შერჩეული პროგრამის მარტივ ფუნქციებს ტექსტებთან, ციფრებთან, სურათებთან სამუშაოდ;
მცირე ხარვეზებით აგებს სვეტოვან
დიაგრამას. მეტ-ნაკლებად ადარებს სვეტოვანი
დიაგრამის მიხედვით წარმოდგენილ მონაცემებს მასწავლებლის მიერ მიცემულ მონაცემებთან.
|
ხვეწავს მონაცემთა გამოსახვის ფორმებს ამოცანის გადასაჭრელად.
·
ამუშავებს ტექსტებს, სურათებს, ციფრებს და ახდენს მათ კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას;
უშეცდომოდ აგებს სვეტოვან დიაგრამას
და ადარებს სვეტოვანი დიაგრამის მიხედვით წარმოდგენილ მონაცემებს
მასწავლებლის მიერ მიცემულ მონაცემებთან
|
|
ინფორმაციის გავრცელებისათვის საჭირო უნარების ფლობა
|
ინახავს ციფრულ ინფორმაციას სხვისი დახმარებით.
·
უჭირს საკუთარი ციფრული მასალის გავრცელება სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით.
|
ინახავს ციფრულ მასალას.
მეტ-ნაკლებად
ავრცელებს
საკუთარ ციფრულ მასალას, სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით, უჭირს უკუგების შედეგის გამოყენება პროდუქტის გასაუმჯობესებლად
|
ორგანიზებულად ინახავს ციფრულ ინფორმაციას.
·
ავრცელებს საკუთარ ციფრულ მასალას, სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით, იყენებს უკუგების შედეგს პროდუქტის გასაუმჯობესებლად
|
განმსაზღვრელი
შეფასების კრიტერიუმების მაქსიმალური ქულა-15
5 ჯამური ქულის
შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 1 ქულაზე
6 ჯამური ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 2 ქულაზე
7 ჯამური ქულის
შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 3 ქულაზე
8 ჯამური ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 4 ქულაზე
9 ჯამური ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 5 ქულაზე
10 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 6 ქულაზე
11 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 7 ქულაზე
12 ქულის შემთხვევაში
მოსწავლე ფასდება 8 ქულაზე
13 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 9 ქულაზე
14-15 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 10 ქულაზე
|
შეფასება
კრიტერიუმი
|
(1)
|
დამაკმაყოფილებელი
(2)
|
კარგი
(3)
|
|
|
წინარე ცოდნა
|
მეტ-ნაკლებად ახსოვს
ნასწავლი,
უშვებს
ბევრ შეცდომას. უჭირს წინარე ცოდნის გამოყენება.
|
იცის ნასწავლი. ხანდახან უშვებს
მცირე შეცდომებს და საჭიროებს მასწავლებლის, ან თანაკლასელის დახმარებას .
|
კარგად იცის გავლილი
მასალა, არ უშვებს შეცდომებს
და წარმატებით ახერხებს მის გამოყენებას.
|
|
|
გაკვეთილზე ჩართულობა
|
იშვიათად
მონაწილეობს საკლასო მუშაობაში.
უჭირს საგნის შესაბამისი ტერმინების გამოყენება ადეკვატურად.
ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
მეტ-ნაკლებად უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას.
|
მონაწილეობს საკლასო მსჯელობაში.
მეტ-ნაკლებად იყენებს საგნის შესაბამის ტერმინოლოგიას.
ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას.
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც
საკლასო მსჯელობას.
იყენებს ადეკვატურ ტერმინებს.
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს
თავის მოსაზრებას.
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟრავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას.
|
|
|
პროგრამა Excel-ში მუშაობის უნარ-ჩვევები
|
·
უჭირს მიზნის შესაფერისი სტრუქტურის და ამ სტრუქტურის შესაფერისი ციფრული საშუალებების შერჩევა.
მონაცემების
დასამუშავებლად
იყენებს Excel-ის პროგრამას ელექტრონული
ცხრილის შესაქმნელად
·
ან
·
უჭირს გააცნობიეროს გამოყენებითი პროგრამის
დანიშნულება და მისი გამოყენება.
·
მოცემული
ციფრული რესურსებიდან უჭირს მოძებნოს და დაახარისხოს ინფორმაცია.
·
·
წარმოდგენილი
ინფორმაცია გადმოცემულია ბევრი შეცდომებით და მეტ-ნაკლებად გასაგები მისი
შინაარსი.
|
·
მეტ-ნაკლებად
შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს. მონაცემების დასამუშავებლად
მეტ-ნაკლებად იყენებს Excel-ის პროგრამას ელექტრონული
ცხრილის შესაქმნელად. მეტ-ნაკლებად
აცნობიერებს გამოყენებითი პროგრამის დანიშნულებას და იყენებს მას.
·
ან
·
ეძებს
ინფორმაციას მოცემული ციფრული რესურსებიდან, მეტ-ნაკლებად ღებულობს და ახარისხებს
ინფორმაციას.
·
წარმოდგენილი
ინფორმაცია მეტ-ნაკლებად არის გადმოცემული ზუსტად, ზოგადად გასაგებია მისი შინაარსი.
|
·
შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს. საშუალებებს. მონაცემების დასამუშავებლად იყენებს Excel-ის პროგრამას ელექტრონული
ცხრილის შესაქმნელად. ეძებს ინფორმაციას სხვადასხვა ციფრული რესურსიდან,
ღებულობს და ახარისხებს ინფორმაციას.
·
წარმოდგენილი
ინფორმაცია ზუსტად არის გადმოცემული, შინაარსი გასაგებია.
|
|
|
მონაცემების
დამუშავება და ეფექტური წარმოდგენა
(საშუალო არითმეტიკულის
გამოთვლა)
|
უჭირს
მონაცემთა გამოსახვის სასურველი ფორმის შერჩევა მარტივი ამოცანის გადასაჭრელად.
ქმნის ციფრულ ნამუშევარს
თანაკლასელებთან ერთად, ასევე მასწავლებლის დახმარებით;
·
უჭირს საკუთარი აკადემიური მოსწრების მიხედვით საშუალო
არითმეტიკულის გამოთვლა და ინფორმაციის სხვადასხვა
გზით ორგანიზება.
|
ირჩევს მონაცემთა გამოსახვის სასურველ ფორმას მარტივი
ამოცანის გადასაჭრელად
ან
·
იყენებს შერჩეული პროგრამის მარტივ ფუნქციებს ტექსტებთან, ციფრებთან, სურათებთან სამუშაოდ;
მცირე ხარვეზებით ახერხებს საკუთარი აკადემიური მოსწრების
მიხედვით საშუალო არითმეტიკულის გამოთვლას და ინფორმაციის სხვადასხვა გზით ორგანიზებას.
|
ხვეწავს
მონაცემთა გამოსახვის ფორმებს ამოცანის გადასაჭრელად.
·
ამუშავებს ტექსტებს, სურათებს, ციფრებს და ახდენს მათ კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას;
უშეცდომოდ ითვლის საკუთარი აკადემიური მოსწრების მიხედვით
საშუალო არითმეტიკულს და ახდენს ინფორმაციის სხვადასხვა გზით ორგანიზებას.
|
|
|
ინფორმაციის გავრცელებისათვის საჭირო უნარების ფლობა
|
ინახავს
ციფრულ ინფორმაციას სხვისი დახმარებით.
·
უჭირს საკუთარი ციფრული მასალის გავრცელება სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით.
|
ინახავს
ციფრულ მასალას.
მეტ-ნაკლებად
ავრცელებს
საკუთარ ციფრულ მასალას, სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით, უჭირს უკუგების შედეგის გამოყენება პროდუქტის გასაუმჯობესებლად
|
ორგანიზებულად
ინახავს ციფრულ ინფორმაციას.
·
ავრცელებს საკუთარ ციფრულ მასალას, სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით, იყენებს უკუგების შედეგს პროდუქტის გასაუმჯობესებლად
|
განმსაზღვრელი
შეფასების კრიტერიუმების მაქსიმალური ქულა-15
5 ჯამური ქულის
შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 1 ქულაზე
6 ჯამური ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 2 ქულაზე
7 ჯამური ქულის
შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 3 ქულაზე
8 ჯამური ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 4 ქულაზე
9 ჯამური ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 5 ქულაზე
10 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 6 ქულაზე
11 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 7 ქულაზე
12 ქულის შემთხვევაში
მოსწავლე ფასდება 8 ქულაზე
13 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 9 ქულაზე
14-15 ქულის შემთხვევაში მოსწავლე ფასდება 10 ქულაზე
No comments:
Post a Comment